Αν δεν μάθουμε να αλλάζουμε τον τρόπο που σκεφτόμαστε, δεν θα μπορέσουμε να λύνουμε τα προβλήματα που δημιουργούμε, εξαιτίας του τρόπου που σκεφτόμαστε

Albert Einstein

Στο πλαίσιο του ευρωπαϊκού προγράμματος E-twinning  με τίτλο “Preserving water and biodiversity in our rivers, seas and oceans” που υλοποιείται σε συνεργασία με το Collège Pierre Aguiton, 16 μαθητές της Β’ Γυμνασίου μαζί με τις καθηγήτριες Ιωάννα Σμυρνάκη και Ελευθερία Παχιαδάκη πραγματοποίησαν εκπαιδευτική επίσκεψη στη Νορμανδία και το Παρίσι από τις 2 έως τις 8 Απριλίου 2024.

Κατά τη διάρκεια της επίσκεψης και ύστερα από πρόσκληση του γαλλικού σχολείου που βρίσκεται στο Brécey της Νορμανδίας, οι Έλληνες μαθητές περιηγήθηκαν στους χώρους του γαλλικού σχολείου, παρακολούθησαν μάθημα μαζί με τους Γάλλους συμμαθητές τους και γνώρισαν από κοντά το γαλλικό εκπαιδευτικό σύστημα. Ταυτόχρονα, μπόρεσαν να ζήσουν για λίγο την καθημερινή ζωή ενός εφήβου στη Γαλλία, καθώς είχαν την ευκαιρία να μείνουν στη μαθητική εστία που διαθέτει το σχολείο και η οποία αποτελεί τη μεγαλύτερη και πιο σύγχρονη εστία της Γαλλίας. Οι Έλληνες μαθητές επικοινώνησαν και αλληλεπιδρασαν με τους ξένους συμμαθητές τους, έφαγαν μαζί στο εστιατόριο του σχολείου, έπαιξαν επιτραπέζια αλλά και μπάλα στην σχολική αυλή, μπόουλινγκ σε χώρο αναψυχής και επισκέφθηκαν αξιοθέατα της περιοχής όπως το Mont Saint Michel και την πόλη της Granville.

H εκπαιδευτική επίσκεψη συνεχίστηκε με την διαμονή των μαθητών στο Παρίσι, όπου υπήρχε προγραμματισμένο ραντεβού στο Μουσείο του Λούβρου και στο Μουσείο Φυσικής Ιστορίας. Έγινε περιήγηση στα πιο σημαντικά αξιοθέατα της ευρωπαϊκής πρωτεύουσας όπως την Αψίδα του Θριάμβου, τον Πύργο του Άιφελ, την πλατεία της Βαστίλης, την Παναγία των Παρισίων, τους κήπους του Λουξεμβούργου και την περιοχή της Μονμάρτης.

Ήταν μια εκπαιδευτική εμπειρία που θα μείνει αξέχαστη στους μαθητές μας και η οποία θα συνεχιστεί καθώς ανανεώθηκε το ραντεβού για τον ερχόμενο Οκτώβριο, όπου το σχολείο μας θα αποτελέσει σχολείο υποδοχής για το γαλλικό σχολείο και θα ανταποδώσει τη φιλοξενία του. 

elEL